logi sisse meist KKK

kas olete kokku puutunud? nimelt kui hästi lähedalt vaadata siis mängija liikumisel ta mõnikord takerdub, selline tunne, et arvuti jääb korraks seisma, pilti ei renderdata..see pole muidugi väga hästi näha kuna java on oma olemuselt suhteliselt tuim.. kuid mida kiiremini mängija nn korraga liigub seda ilmsem on probleem.. olen proovinud erineva arvutiga/erinevaid mänge ning neil kõigil paistab sarnane viga olevat..seega otsustasin otsida arvamusi sellise asja kohta ning tuleb välja, et see on java viga juba suht ammu olnud ning ma ei ole nn 'delusional'..

http://www.javagaming.org/index.php/topic,22762.0.html

kas keegi teab ka äkki lahendust sellele? olen üpriski kindel, et fullscreenis peaks asi töötama ilusasti ning testin ta lähiajal ära kah. kuid ikkagi kripeldab see, et kuidas on mõndades mängudes tehtud(ilma fullscreeni kasutamata)..

küsitud Jul 25 '10 at 20:24

erti%202's gravatar image

erti 2
71347

Kas leidsid mingi muu lahenduse või otsid veel lahendust? Kui leidsid ise vastuse, siis lisa see ning märgi aktsepteeritud vastuseks. Kui sobib olemasolev vastus, siis märgi see vastuseks. Kui sobiv vastus puudub siis täpsusta küsimust või kommenteeri vastust, et ei toiminud. Nii on võimalik aru saada kas probleem on lahendatud või püsib ika õhus.

(Aug 01 '10 at 08:11) egon ♦♦

ausalt öeldes ei leidnudki lahendust, jamasin küll fullscreeniga, tõmbasin igasuguseid java lisasi(J3D, LWJGL, pmst opengl wrapperid) ning paar asja veel aga kõigega oli sama jama, ning kusjuures mitte ainult minu masinal vaid teisel masinal ka. hetkel läksin C++&OpenGL peale üle ning mingit laggi küll ei märganud.

(Aug 03 '10 at 06:08) erti 2

Kui try{Thread.sleep(10);}catch(Exception e){} ära korjata, siis on probleemi paremini näha.

Tundub, et probleemi allikaks võib olla System.out.println. Pärast selle eemaldamist läks mul asi korda.

Põhjust öelda ei oska aga arvan, et põhjus võib olla output-i puhverdamises ning siis kui aeglaseks jääb tehakse flush().

link

vastatud Jul 26 '10 at 06:34

egon's gravatar image

egon ♦♦
771239

Kahtlustaks java mäluhaldust - kui programm loob pidevalt uusi objekte ning laseb neid siis prügikoristusel kõrvaldada, tekivadki umbes sellised pausid. mitmetuumaline protsessor aitab natuke, aga alati mitte piisavalt.

lahendus on oma programm nii üles ehitada, et "prahti" mida koristada ei teki.

link

vastatud Aug 12 '10 at 06:03

sigamozart's gravatar image

sigamozart
2994

Sinu vastus
lülita eelvaade

Jälgi seda küsimust

By Email:

Pärast sisselogimist saad tellida muudatuse teavitusi siit

By RSS:

Answers

Answers and Comments

Markdown Basics

  • *kaldkiri* või __kaldkiri__
  • **paks kiri** või __paks kiri__
  • link:[tekst](http://url.com/ "pealkiri")
  • pilt?![alt tekst](/path/img.jpg "pealkiri")
  • nummerdatud nimekiri: 1. Foo 2. Bar
  • to add a line break simply add two spaces to where you would like the new line to be.
  • põhilised HTML märgendid on samuti toetatud

Pinu tööpakkumised

kõik pakkumised »

Küsimuse sildid:

×16
×2

küsitud: Jul 25 '10 at 20:24

nähtud: 2,944 korda

viimati uuendatud: Nov 18 '10 at 11:22

Litsents: Creative Commons Attribution License | Kontakt: info@pinu.ee